kolmapäev, juuli 05, 2006

...jätkates



Maarja bloogis alanud juttu, siis... Järgmisel hommikul heliseb mul telefon - vaatan: võõras number. Huvitavhuvitav. Millegipärast ütles mu kõhutunne, et miski kamm on - ja ennäe - oligi! Helistas nimelt maksuamet ja küsis kas ma olen kuidagi TÜL'iga seotud. Ütlesin, et jaa, tere, ma olen liige. "Te saatsite meile tühja ümbriku." Mina siis vastu, et jah, mina tegelikult ei saatnud, aga ma olin selle äparduse juures kõrval ja me saatsime tegelikult teile meili ka, et läks valesti ja paar tundi hiljem sai posti ka õige kiri, kus paberid ka sees. Probleem lahendatud, ainult et... KUST KURAT VÕTTIS MAKSUAMET MINU NIME JA TELEFONINUMBRI!?!?! TÜL'i juhatuses on 3 liiget - Maarja, Elika ja Lennart. TÜL'il on ka laekur - Liina. MIKS NAD MULLE HELISTASID?!?! Pealegi pole ma ei seal paberites ega ka internetis TÜL'iga seoses kirjas. Küll olen ma aga TÜT'i juhatuses, millel pole jällegi TÜL'iga mingit seost. Oeh. Einoh - me otsustasime, et mina olen vist lihtsalt maksuameti blacklistis. Kohe hea sõimata, kui midagi valesti on :).

2 kommentaari:

m. ütles ...

Neil on su näopilt suurelt seinapeal ka, ma arvan...

Ja üleüldse. Ära saada siis tühje ümbrikke maksuametiss! Aru ma'i taipa... mh-äh!

Ivš ütles ...

Ma arvan, et neil pole isegi pilti vaja. Keegi ei saa enne maksuametisse tööle, kui ta teab minust igat detaili ja igat sünnimärki mu kehal :D