esmaspäev, august 14, 2006

Hais tapab!

Minul on väga tundlik nina. Noh, ilmselt mitte väga kauaks, sest ma suitsetan, aga hetkel on ta veel suhteliselt hea ja minu süda on märkimisväärselt hell haisude suhtes. Sellest kõigest ajendatuna tahaksin ma küsida miks, Jumal, miks? Miks noored (ja ka paljud vanemad) neiud ei oska lõhnaõli kasutada? Lõhnaõli peaks olema lähedal asuvale inimesele ehk alateadlikult tajutav ja kallistades ehk peaks tunduma, et mmm, see inimene lõhnab hästi. Mitte, et oo - sul on uus lõhnaõli. Ei. Nii see ei peaks mitte olema. Aga püüa sa nüüd selle ajukääbiku kõrval istuda bussis. Või mis kõrval - kolm pinki tagapool! Päris jube!

Veel hullem on asi, kui satute pensionäride etendusele. Kas on siis mingi soodukas või lihtsalt päevane etendus vmt. Igatahes - jumal tänatud pole ma allergik ega astmaatik. Oh seda odava turuparfüümi hõngu, mis hõljub lausa silmnähtavalt inimeste kohal teatrisaalis. No lisaks mullahaisule, aga see on andestatav, sest me kõik saame kunagi vanaks. Ühesõnaga ajab saalitäis odavat parfüümi lausa köhima ja rögisema. No köhimine ja rögisemine nendesamade vanainimeste poolt teatris on juba järgmine ja pikem teema :).

Punk on ägedam kui metal. Hari on ägedam kui karv. Alaealised purjus tüdrukud ei ole ägedad. << Minu esimene töö-öö.

1 kommentaar:

Ivš ütles ...

Kle õnne on elus ikka vaja jah :)