pühapäev, august 27, 2006

...ja sa ei tea, kes on su papapapapapapapapapapaa...


Kodus Jüris. Päris mõnus on. Eile panime raskelt perekonda. Öppearantli on mul nüüd suur pere - kaks nooremat õde ja vanem vend. Helen sai oma isa käest vana auto (pildil olev ei ole konkreetne auto, lihtsalt samasugune, Helenil on erksam punane) ja siis me möllasime sellega - pesime, putitasime, poleerisime ja kontrollisime. Sain sellega ka ühe jupikese sõita. Parsa on, aga tasuta saadud ja sõidab normaalselt, niiet... Kadedaks tegi lausa! Ja selle peale suutsin ma muidugi isaga tülli minna autoga sõitmise teemal. Naljakas tüli oli. Väga vaikne. Lihtsalt üks ütleb lause, teine ütleb lause. Iga lause vahel on paus. Pärast käisime Sergol ja tema pruudil külas.

Reedesest planguvärvimisest saati olen ma invaliid, selg valutab ja kummardamine on tõeliselt keeruline operatsioon. Aga ma juba ootan festivali! Wii!

Inimesed on imelikud ja ma ise olen ka imelik. Mul oleks vaja vist mingi raske asjaga pähe saada - lähevad jälle asjad paigale nagu televiisori pilt.

Kommentaare ei ole: