pühapäev, september 24, 2006

Seesuur et

...bouncy-bouncy paneb teise päeva lõpuks pea valutama. Üldiselt. Ja paneb mind liiga palju erinevaid alkohoolseid jooke manustama, lõpuks ka hullusi tegema. Ei ole eriti hea.

Kontsäär oli vahva.

Maaru on vahva.

Takso taga ajamine ei olnud nii vahva.

Mina olen... halb. Mul on halb. See tähendab, et... Ma ei ole rahul. Mingi asjaga. Ma ei teagi millega. Mul on jälle see hetk, kus oleks vaja millegi raskega pea peale saada, et asjad paika liiguks. Ei aga muidu... spunki tahaks nüüd otsima minna. Vajan vabatahtlikku.

Tärä. Tärä.
Issand misasja sa ta tahad mu käest präägu saada?!

2 kommentaari:

m. ütles ...

Maaru on ennast lihtsalt juhtmesse kerinud, esitades nii teile lihtsalt oma uusimat taiest "The Dance of Pundar".

Muuhulgas tuleb keegi varsti uuest tõsieluseriaalist "Pundar" maha hääletada. Kes läheb saarelt minema? Kes on nõrgim lüli?

:)

Ivš ütles ...

No taksot oli vaja selleks, et ma olin beiberiietes ja väljas oli öö ja külm. Takso ma lõpuks sain, aga nüüd hakkan ikkagist ka mina tõbistuma. Pea valutab eilsest saati.

Baunsi baunsi baunsi!