neljapäev, mai 11, 2006

Hetkel ei ole nagu lusti...

Kui keegi leiab tänavalt ühe mõistuse, siis palun tagastada omanikule st mulle.

Ma olen rahadega totaalselt ummikus. Aitäh. Jah.
Niisama on ka natuke paha tuju. Ja üldse. Nii ei ole aus!

Vahepeal müttasin Tallinnas - külalisetendus oli minu armastatud kukununnu "Sajal aastal...". Täitsa vahva oli. Naljakas oli vanemate kokkutulek. Parafraseerides Maarja emmet - lapsed käivad nii harva Tallinnas ja siis on ka nii kiire, et nendega tuleb linnas kokku saada. Noh, nii minagi, koju ma ei jõudnud - sain isaga tunnikeseks kokku ja jõin ühe kokise. Ja kõik.

Täna sai kasulik oldud terve päev ja pandud üles Draamakesele tulevate etenduste plakateid. Ilgelt nüri töö, ma ei väsi kordamast. Aga õnneks kannab Liina minuga koos seda risti.

Vaatamata sellele, et olen rahaliselt täiesti pees, on mul siiski hea meel omada "Taarka" ja "Bluusivendade" pileteid.

Vajan psühholoogilist abi kurask.
Ja rääkigu nüüd välja, kes teab - kuidas saada üleöö miljonäriks?!

Kommentaare ei ole: