kolmapäev, mai 17, 2006

Tavaline surmahaigus

Köhh-köhh, aiai, nuusk-nuusk. Ivš sureb. Ilmselgelt on mul kas a) lahtine tuberkuloos või b) linnugripp. Ei teagi, kumba eelistada. Igatahes on halb olla.

Vahepeal polegi nagu midagi liiga erilist juhtunud, reedel käisin hooaja viimasel "Sajal aastal...", seejärel väike Villu trett ja koju. Nädalavahetus oli töine. Selle nädala algul veetsin ühe kena päeva Liina juures telekat vaadates ja Eesti mäluängu mängides (mina võitsin!!!). Ja siis langesin surivoodisse. Õeh. Ees aga ootab karm nädalalõpp ja väga töine uus nädal, niiet ei ole siin mingit puhkamist ja mängimist.

Muide, kui lugupeetud M.M. kunagi suur ja kuulus on (mitte et ta juba praegu suur ja kuulus poleks, ikkagi tsiteeritud!), siis ma saan öelda, et tema esimese filmi stsenaariumis on ka minust jälg - woohoo! Sest ometi olin mina see, kes maoli Piros lebaskelledes ja siidrit libistades ütlesin: "Miks sa selle välja võtad! See on tore ju!". M. ei võtnud seda välja. :D

Ägens.

Kommentaare ei ole: