teisipäev, juuni 06, 2006

Ikka alleaa ja alleaa...

Suht nõme on, kui sa õpid nädal aega teatriajalugu, et vastata eksamil küsimusele teatrite hoonetest.

Suht nõme on, kui sa oled kõik kohustusliku materjali läbi lugenud, aga ei viitsinud üle lugeda 2 kuud tagasi juba loetud raamatut ja eksamil esitatakse just selle kohta perversne küsimus.

Suht nõme on, kui sa teed eksami ära ja keegi ei saa sinuga lällata, sest teised teevad eksamit.

Suht nõme on, kui sügissemestril tuleb hakata ajakirjanduse hingeelu tuupima.

Suht nõme on, kui mõni mees on ülbe ja kompleksides ja ülekohtune.

Suht nõme on kirjutada seminaritööd.

Suht nõme on, kui telekast midagi ei tule.

Suht nõme on, kui alles said raha ja kohe on otsas.

Suht nõme on, kui tahaks igasuguseid asju suvel teatris näha, aga need maksavad liiga palju.

Suht nõme.

Aga vähemasti on mul Bluusivendade ja Taarka pilet olemas. Ja suht ägens on ka see variant, et ma ei ostnud poest suitsu, kuigi ma sinna suitsu järele läksin. Aga eks ma siis suitseta vähem, õige mul asi.

MuL oN jUhE kOoS

Kommentaare ei ole: