pühapäev, juuni 04, 2006

Mööda poode...

Üldiselt on mõned mehed täielikud tropsapid, ei tea kas see on Vanemuise majasisene epideemia või...? Et kas mina olen millestki valesti aru saanud? Et kui öeldakse, et helistage hommikul uuesti ja ma siis helistan, siis ma tegelikult ei pidanud hommikul helistama? :S

Eniveis, eile oli Chessi teisekapidu (sest muud nimetust me sellele ei leidnud), kus läks ikka karmiks. Anna balletitrupile juua ja need lähevad pööraseks. Samuti võis kuulda "avangard-džässi" Lauri Liivi esituses ja hiljem näha ka striptiisi. Šampus ei ole vist ikka liiga hea jook :P.

Ükspäev mõtlesime ka meie, pauergöörlid, et jooks endid rihmaks. Üks rummkoola ja pool liitrit viina kolme peale didn't do the trick. Mina olin täiesti kaine, Liina läks öösel koju raamatut lugema, ainult Maarja... kukkus taburetiga ümber ja magas Vietnami salv kaisus.

Minnes veel kronoloogiliselt tagasi, siis kes veel ei tea, kui šeff naine ma olen, nüüd teadke - ma viisin Draamakese žürii mikrobussiga Tartust Tallinnasse. Nii et mina juhtisin, panimaitje. Siis käisin kodust läbi ja tagasiteel võtsin Eva ja Taneli peale ja chill-buss viis nad Tartusse :P. Kui ma järgmine hommik olin bussi juba korduvalt ekspluateerinud, taheti seda siiski tagasi, mispeale ma kõhuli bussile viskusin ja röökisin ja pisaraid valasin. Armas oled minulee-ee Renault! :D

Jüürhiii, Jürrhhhi Näeeeeel!

1 kommentaar:

m. ütles ...

jahnek šavolainen, jaaaaneg šavvolaineeeeen, jaaaaaaanegšavolainen... silitab su peeaaaaaaaad!