kolmapäev, august 24, 2016

Ebamugav inimene

Ma olen üks kohutavalt ebamugav inimene.  Ei ole mina mitte asjadega rahul ja boonusena tean veel mingeid õigusi kah. Paha-paha! Igatahes tundub juba ka mulle enesele, et ma aiva käin ja kaeban ja õiendan. Varsti sülitatakse mulle igal pool supi sisse ja lõigatakse meditsiiniasutustes "kogemata" jalg maha.

Viimased asjad, mille pärast olen õiendanud:
  • arsti juures küsiti erakorralise vastuvõtu mitte-erakorralisuse pärast 30 eurot, kuigi ukse taga öeldi, et läheb viiekas ja teine arst ise oli eelmisel päeval palunud selle valvearsti juurde tulla (anti raha tagasi)
  • pitsakokk võttis minu silme all ahjust välja kõrbenud pitsa ja vabandas, et läheb veel aega (mina arvasin, et hakkab mulle uut tegema ja tegin veel poes ühe tiiru). Kodus selgus, et teenindaja oli kõrbenud servad kettaga vaikselt ära lõiganud ja mulle ikkagi selle küpsisestunud (ja nüüdseks lootusetult jahtunud) pitsa müünud (firma ei vastanud)
  • tööandja arvas, et summeeritud tööaeg tähendab seda, et mul võib ühes kuus olla tunde 56% jagu üle (ei võinud)
  • pereõde ja -arst ei suutnud kokku leppida, kas nad panevad cito! aja või mitte (ikka panid)
  • M ostis järelmaksuga telefoni ja esimese kuu telefoniarvel selgus, et ta on enesele teadmata ostnud kaks täpselt ühesugust telefoni (ei olnud)
  • ettevõte määris pähe tehnika, millega lõpuks nende tarkvara ei töötanud (olen neilt läbi aastate saanud juba 2 korda tasuta lisavidina)

Sealjuures ei ole ma kunagi mingi räuskav väärakas, vaid lähenen asjale (peaaegu) alati viisakalt (kui, siis võib-olla passiiv-agressiivselt :)) ning reeglina saan positiivse lahenduse. Aga miks ma pean? Miks ma pean tõestama üle kuu aja, et meil ei ole kahte telefoni, nt? Ja keegi isegi ei vabanda. Eile kuulsin aga kontoris, et mõni ootab 5 kuud (!!!!!!!) oma autot töökojalt tagasi, sest need müüsid valed varuosad, paigaldasid valed varuosad, tagasi viies lasid midagi autos õhku jne. Niiet... peaks vist õnnelik olema? :)

Kommentaare ei ole: