esmaspäev, august 22, 2016

Vaatasin sarja

Tervelt kaks päeva sain vaadata, siis sai sari otsa :). Ehk siis - paljukiidetud "Stranger Things". Mul on hea meel, et ma võtsin kuulda arvamusliidreid ja sobitasin sarjaga lähemat sinasõprust. 

Oli tõesti põnev, aga ma ei ütleks, et väga õudne. Ma hakkan igasugu asju ette kujutama peale Investigation Discovery suurepäraste lugematute sarjade "Haunting", "The Haunted", "Ghost Lab" jne vaatamist, sest ma kardan, et kohe tuleb deemonipoiss ja hakkab mu tekki ära vedama ning viskab mind vaasiga. Ma ei hakka kartma peale "Stranger Thingsi", et tapeedi seest hakkab mingi elukas sisenema mu isiklikku ruumi (no sweat - see teadmine ei spoili sul midagi). Lisaks pole siin majapidamises tükkigi tapeeti, võib-olla on asi selles.

Igatahes on sari õudsalt stiilne ja viitab miljonile asjale (peamiselt Stephen Kingi ja 80ndate asjadele), aga sellele lisaks on temas mingeid imelikke analoogiaid hoopis kummalisemate asjadega, nagu nt minu lemmik videomäng "Beyond: Two Souls" (seda ka soovitan, kellel on PlayStation 3). Väga ootaks igatahes järge sarjale, aga nagu ma aru saan, pole selle toimuma saamist veel keegi ametlikult kinnitanudki. Arvestades aga, et sarja skoor IMDB-s on megakõrge 9,1, siis ilmselt pole küsimust.

Treilerit näeb siin: https://www.youtube.com/watch?v=XWxyRG_tckY

Kommentaare ei ole: