teisipäev, aprill 18, 2006

Halleluja!

Äge ja aktiivne, nagu ma olen, olen ma jõudnud hakkama saada igasuguste asjadega.

Laupäeval käisin ma Aloga Alatskivil Liivi etlejate konkursi žüriis. Võib vabalt kuhugi risti teha, sest ma olin esimest korda kuskil žüriis. Üldiselt läks hästi, oli vahva ja sai vägagi vajaliku Kaubamaja kinkekaardi selle eest.

Samal õhtul aga ootas ees B sünnipäev ja saunapidu, mis oli... ehhee... möll. Kahepeale läks sisse pudel rummi koolaga ja kaks suurt Gini. Nende jookide vahepeal toimus minu elu parim ja lõbusaim saun - nimelt segasaun, mille käigus sai paljalt öösel õues joostud, mudainglit mängitud (mina see loomulikult ei olnud, kes murru pikali viskas) ja üldse ägedalt aega veedeldud.

Pühapäev algas Alo kõnega - kiire horisontaalist vertikaali tõusmine telefonile vastamiseks ei olnud hea mõte! Hakkas väga paha. Siis sain ma ka teada, et A oli juba mitu tundi käinud ihumahlasid suu kaudu väljutamas. No minul õnneks nii halvasti ei läinud. Päike, jalutuskäik ja seljanka made a whole world of difference.

Täna sain ma Mari-Leeniga üle väääääga pika aja kokku ja oli ütlemata vahva ja tore. Õhtul toimus aga munadepühapidu Auri pool, mis sisaldas palju nalja, palju mune (mis on kõik nüüd minu kõhus), palju muffineid, piima, mahla, kohvi (panete tähele - mitte üldse alkoholi!) ja liblikafoobiat. Ja pildistamist. Seda näete hiljem.

Ja korra tahaks vinguda ka. Kas te olete täheldanud, et kui maksta kaardiga, millel on kiip (st. tuleb poes pin-kood sisse lüüa), siis müüja ekraanile ilmub teksti "Toksi pinn või mida iganes" 2 sekundit varem, kui sinu omale. Mispeale müüa KOHE ütleb "Vajutage pin palun..." ja siis tuleb kohe 1 sekundi pärast mulle ka kiri. Mis sa arvad, et ma olen MORON või!??? Et ma ei oska lugeda? MUL EI OLE SEE KIRI VEEL TULNUD, KOHE TULEB, KÜLL MA SIIS TOKSIN KURATTT!!!!!

Kommentaare ei ole: