laupäev, aprill 22, 2006

Olaf Glüpf

Minu sisepõlemismootor hakkab kohe-kohe läbi põlema. Eile ärkasin ma pool kümme, läksin raamatukokku, läksin seminari, läksin gängiga sööma, läksin raamatukokku, läksin Maarjaga Wilde'i, läksin Maarja ja Liinaga Sviiti, läksin Liinaga koju. Vahetasin riided ja läksin pool kümme õhtul teoreetiliselt Liinaga jalutama. Nooh, tee peale jäi jalgrattaga Alo. Siirdusime Illekasse, kust Poolde Kuute (sest Margus ostis auto ja tahtis rattaid kasta), seal olime poole kuueni :). Kolm tundi und ja Liinaga Genialistidele appi Lutsu Teatrimaja värvima (kus olid ka kõik teised). Ägesh. Sealt jooksuga koju ja jooksuga teatrisse, sealt muidugi Villusse. NÜÜD jõudsin ma koju ja potentsiaalselt saan ka magama.


Situatsioone Poolest Kuuest


Osatäitjateks mina, Liina, Alo, Margus ja Nõmevanamees (enamasti vaikiv ja mind käperdav) ja tema Nõmevanamutt (umbes 45-50 aastane kohutavalt tüütu ja kriiskava häälega).

NR. 1

Nõmevanamutt (mulle ja Liinale): No tere Kaagvere tüdrukud!
Mina: Unusta ära!
Nõmevanamutt: Kohe näha ju, et Kaagvere tüdruk.
Mina: Ma õpin TÜ-s.
Nõmevanamutt: Kas seal siis õpetatakse midagi sellist, mis TEILE sobib?!
Mina: Ma ei ole Kaagverest, ja mismõttes MULLE sobib?
Nõmevanamutt (õige närvis ja läbilõikavalt kriisates): Miks sa seda häbened!? Mida sa varjad?! Igaüks näeb ju!? Kelle jaoks sa ennast nii ehid? KELLE JAOKS? MIS SA MÕTLED, ET MA EI SAA ARU VÄ???

Teiste abiga rahustatakse osapooled maha, millele järgnevad muti pikad vabandused a'la: Sa oled nii ilus, et ma kohe lähen ilusate naistega tülli, tunnen konkurentsi.

NR. 2

Nõmevanamutt (osutades näpuga Alole): A mis tema nimi on?
Margus: Glüpf, Olaf Glüpf?
Nõmevanamutt: Ongi Glüpf jah? Ahah.

NR. 3

Nõmevanamutt: Sul on ka kindlasti mitmetonnised prillid eks? Minul peavad ikka kahetuhandesed prillid olema, ma olen ikka sellises eas ja mul peab soliidne olema!
Margus: Jaa, ma Kreetalt tõin need prillid.
Nõmevanamutt: Millal sa käisid Kreetal?
Margus: Kaks nädalat tagasi.
Alo: Minu prillid on Küproselt! Ma käisin eelmisel kuul. Lähen kahe nädala pärast Kreetale ka.
Nõmevanamutt on vaimustunud.
Nõmevanamutt: Mul olid need.. ää.. no mis need olid.. Kenzo! Kenzo prillid!
Margus vaatab tõsimeeli uurivalt oma prille: Mul on ka mingi firma...
Nõmevanamutt (Alole): A kelle sa Kreetale kaasa võtad?
Järgneb arutelu selle ümber, kas Alo võtaks muti Kreetale.
Alo: Ei, ma ei saa, ma lubasin juba Marguse kaasa võtta.

Kasvab välja kuskilt eelmisest arutelust:

Margus (rahulolevalt): Me oleme siin kõik Indias käinud. Ma olen neli korda käinud.
Nõmevanamutt: Issand! (Ahastuses) Ma olen AINUS, kes pole Indias käinud!

NR. 4

Nõmevanamutt (Alole): Küll teil kõigil on ilusad säravad hambad. Mul on juba tumedad.
Alo: Ma pesen neid hommikul ja õhtul. Soovitan sulle ka.
Nõmevanamutt: Mina pole oma hammastega midagi teha lasknud! Mina olen alati teadnud, et minu hambumus on minu identiteet!!!

NR. 5

Mutt mängib arvamusliidrit.

Nõmevanamutt: (viidates minule) Tema on ilus! (Viidates Liinale) Aga tema on... eee... tundeline.
Järgneb meie diskussioon, kuidas Alo on VÄGA ilus ja Margus VÄGA tundeline.




Isver neid oli nii palju, et ei suuda kõike edasi anda. Aitab kah.

2 kommentaari:

m. ütles ...

Aga mina olen ka äge, onju! ;)

Ivš ütles ...

Iga kell!