teisipäev, juuni 21, 2016

Clean all the things!

Olin mina hiljuti öösel tööl ja tekkis mul kinnisidee. Nimelt, mulle tundus, et mul on VAJA Kärcheri aurupuhastit, muidu suren 2010. No ja kui mulle juba tundub, et on mingi asi olemas, millega ma koristaksin, siis ei tohiks sellist asja ju ometi piirata. Igatahes vaatasin ma reklaame ja videosid ja nägin, kuidas mustus pakib põhimõtteliselt juba aurupuhastit nähes ise asjad kokku ja läheb ära. Ja mida kõike mul oleks vaja aurutada! Vannitoaplaadid, köögireliin ja tööpinnad, oo... No igatahes võtsin ma järgmisel päeval selle ikkagi poest endaga kaasa - küll kõige pisema ja soodsama käsipuhastivariandi. Tulemus? No ma ei oskagi öelda. Dušinurga plaadid said puhtamaks küll ja nii, aga see kobakas on käes hoida hirmus raske ja nühkida on sellega suhteliselt ebamugav. Aga nühkima peab, sest ise see sitt ikkagi jalgu alla ei võta ja minema ei lähe. Nii et palun vabandust inimkonna ees, kes minu koju satub, aga ega see oluliselt säravam ei ole.

Kommentaare ei ole: