laupäev, juuni 11, 2016

Ratsa rikkaks

Huvitav, et on teatud inimesed, keda nagu magnetiga tõmbab igasuguste püramiidiskeemide poole. Minu esimene kokkupuude sellise asjaga oli ühe hea tuttava kaudu, kes oli toona vast-täisealine kutt ja liitus ka mingi taolise asjaga. Igal juhul rääkis ta silmade põledes, kuidas ta saab rikkaks, ja kutsus kõiki kampa lööma. Järgmine etapp oli see, et ta hakkas igal pool vinguma, kuidas "keegi ei taha rikkaks saada" ja kõik tema tuttavad on ikka täiega lollid. Tema igatahes olevat varsti ruotsi kunn valmis. Sellest veel mõni aeg edasi polnud ei skeemist ega rikkusest rohkem juttu. Arvestades tema 20 aastat vana Audit ma kahtlustan, et rikkust majja ei toodud. Tema oli aga noor ja ma andestan ka kõigile neile, kes proovisid selliseid asju, kui riik oli noor ja uhked välismaa sõnad tundusid paljulubavad. On hämmastav, et ma tunnen selliseid inimesi aga PRAEGU.

Igatahes on üks minu tuttav proovinud vist küll kõiki asju. Ta pole tingimata mingit vitamiini pähe määrinud ega tolmu imema trüginud, aga on vähemasti igal koosolekul käinud, mida vähegi korraldatakse "noh, niisama vaatamas". Ratsa rikkaks pole ka tema veel saanud, kuigi auto on veits uuem kui eelmisel (höh-höh). Eniveis, nüüd praalis ta FB-s mingi kullakamakaga. Nii, kui hakkasin logol olevat nime guuglisse sisse toksima, pakkus autocomplete "...scam". No millest me räägime! Ilkusin siis seal FB-s veits, et sind kohe tõmbavad need ratsa-rikkaks skeemid ja panin veel pehmendamiseks ühe meemikese juurde. No ju ei pehmendanud ära, sest kommentaarid kustusid imeväel. Omast arust ma olen nii malbe, miks keegi mind ei salli? :D

Kommentaare ei ole: