teisipäev, märts 21, 2006

Kick & rush

Iiah on oma saba ära kaotanud.
Puhh: "Kuhu sa ta siis panid?"
Iiah: (õnnetult) "Ma ei tea... Viimati oli Öökulli juures pidu..."



Tallinn on täitsa harjutav ja isegi tore, kui päike paistab. Nukuteater on paari päevaga väga omaks saanud ja on nii mõndagi toredat etendust nähtud. Tore oli taaskohata Pärnu festivali tegelasi ja avastada, et ka sind mäletatakse. Kohtuvormis aruteluga juhtus eile aga nii, et mind ja Marit pandi süüdistajateks. Mis kukkus kusjuures suht hästi välja. Pean ka käpad üles tõstma ja tunnistama, et nukuteater ja Nukuteater polegi nii pahad. Täitsa toredad isegi kohati. Kuigi Noorsooteatri "Kilplaste klubi" oli minu jaos, andke andeks, õudus kuubis.

Nüüd istun kodus ja loodan, et English Ale'i pruukimine mõne uue idee märuližanri-Postimehe artikli jaoks annab. Homme olen ma teie kõigi, oo üllad sõbrad, rõõmuks jälle Tartus.

Tärä. Tärä.
Issand misasja te tahate mu käest präägu saada!?!

Kommentaare ei ole: