laupäev, märts 25, 2006

Pane kunstilist!



Täiesti geniaalse lavastusega on tegemist! Käisin nii kontrolletendusel kui esikal ja ma ei või! Näitlejatelt on pigistatud välja selliseid asju, mida ma ei uskunud neis olevatki. Enim väärib kindlasti esiletõstmist Külliki Saldre, kes lihtsalt... ah ma ei või. Minge ise vaatama, kes veel näinud ei ole. Lähen kindlasti veel!

Peale esikat istusime korra suure seltskonnaga Villus, kui järsku riburadapidi kõik ära kadusid ja me Maarjaga jäime kahekesi. Ja oli vahva. Üldse. Üle pika aja lõõgastuda ja muliseda.

Hommikul käisin ka Annelit vaatamas, kes toodi korraks Tartusse - on toimunud märgatav progress. Ta saab karkudega käia, ise enda eest hoolitsetud ja ei saa öelda, et õnnetus ja haiglasviibimine teda kuidagi nukramaks või tõsisemaks oleks muutnud, vähemalt välja ei paistnud. Elagu haigla koridoris, kark mikrofoni asemel, laulmine! Wee! Ai laav juu mai frend.

Imelik, et mõnedest inimestest ei saa üldse aru. Ja kohati on tunne, et sind kasutatakse ära. Või... inimesed tunduvad isekad. Mitte, et ma isegi kohati isekas poleks ja peabki olema, muidu ei saa läbi. Aga ma ei tea. Väsitab. Ma ei pea nüüd kohe kindlasti kedagi sellist silmas, kes seda bloogi loeb :). Ei ole mingi vihje teile. Ma lihtsalt tean, et need, kellest ma räägin, seda ei loe :P.

Aga üldiselt paistab Tartumail päike ja on tore ja õhtul on "Teatriparadiisi" kontroll.

Kommentaare ei ole: