kolmapäev, märts 22, 2006

Täht hommikutaevas

Tänane päev algas kenasti. Alustuseks magasin ma sisse. Ei, ma ei pannud kella kinni või midagi. Ma lihtsalt panin kella - oh üllatus - tund aega hilisemaks helisema, kui oleks pidanud. Aitäh isa, et sa mind 20 minutit enne väljasõitu äratasid. Ega enne ju pähe ei tulnud, et mul läheb kiireks. Mhmh. Või on tema ajukolli jõudnud teadmine, et ma olen suur inimene ja ise tean mis teen ja mis olen. Kui tahan, võin pidzhaamas ka Tartusse sõita. :)

Siis astusin ma bussi. Noh, oli üks ees, mõtlesin, et saab kiiresti. Aga põhimõtetest (nimelt: mitte sõita Taistoga) mitte kinni pidamine ei lõppe kunagi hästi. Bussi oli lõhnastatud vingugaasi essentsiga. Ma mõtlesin, et raudpolt tuleb Tartu bussijaama kiirabiauto vastu, et meid sellest surmalõksust välja saada. Kahjuks jäin ma siiski elama ja võisin nautida kogu 10t sentimeetrit, mis minu jalakestele mõnusaks äraolemiseks on bussifirma poolt ettenägelikult jäetud.

Aga Tartu on tore ja päikseline ja üldse. Külm on ainult. Jee. Ja ma olen oodatud ja juba ka Villusse kutsutud. Hea, kui sul on sõbrad või midagi.

Kommentaare ei ole: