kolmapäev, märts 15, 2006

Mu kukk on surnud!


Täna on jälle kolmapäev. Ja päike paistab ja õhus on kevadet ja veed hakkavad vulisema ja hernes tahab keppi. :)

Nojah, Kõik inimesed on igastahes kevadiselt elevil, juba armunud või õnnetud, et veel ei ole armunud. Ja mina pean neid lohutama eksole.

Üle pika aja nägin eile Alot ja see oli ütlemata värskendav ja väga mõnus. Me oleme üksteist juba mitu nädalat taga ajanud, küll ei saa üks, siis ei saa teine. Õhtut oleks võinud kroonida püherdamine Villu lavalaudadel, aga ma jätsime selle diskreetselt tegemata.

Tänaseks lubas mõni mutt viis kasti õlut ja palju viina, no ma tahaks näha. Tegelikult peaks ma ise käima hoopis ARKis ja oma load (jajaa, ma olen nüüd autojuht) ära tooma. Aga see on nii kauuuugel. Kuigi ilm on fantastiline ja jalutada ju võiks. Selles suhtes on ARK ikka mõtlematu, et enamus inimesi käib seal autosõidu eksamit tegemas (no statistikat ma ei tea, eks), mis tähendab, et neil ei ole veel autot ega lube. Mis kuramuse pärast peab see siis eriti haiges kohas asuma, kuhu sõidab ainult üks buss ja seegi teeb ringi ümber linna ära enne kui kaubamaja juurde jõuab. No eniveis. Nii ma siin elan. Täna saab Artaud'st ühtteist kuulda ja õhtul studioossumit ka teha.

Albiinokahkjad tunded.

Kommentaare ei ole: